niedziela, 18 października 2009

Przygotowania

Jak większość z was wie w tym roku za cel naszych azjatyckich podbojów obralismy sobie Półwysep Indochiński oraz Malajski. Dla tych, którzy nas nie znają wspomnę iż uczestnikami tego wyjazdu jest dwójka miłośników podróży Gosia Pacan oraz jej chłopak, autor tego posta w skromnej osobie Krzysztofa Kucharskiego:)

Nasza dwumiesięczna podróż będzie wiodła przez pięć krajów tego wspaniałego obszaru. Zaczynamy ją 21 października wieczornym lotem z Gdańska do Londynu, z którego następnego dnia rano katarskimi liniami lotniczymi z międzylądowaniem w Dosze lecimy do stolicy Tajlandii - Bangkoku. Wyjazd ten podzieliliśmy na dwie części, z których w pierwszej odwiedzimy północną cześć Tajlandii, Laos, Kambodżę oraz Wietnam, kończąc ja w Hanoi, gdzie na 19 listopada mamy zarezerwowany lot do Stolicy Malezji - Kuala Lumpur. W pozostałą części wyjazdu zamierzamy poświęcić na eksplorację Półwyspu Malajskiego oraz okolicznych wysp, przemieszczając się dalej na północ aby 15 grudnia zakończyć naszą podróż w Bangkoku.

Na blogu tym postaramy się zamieszczać, najczęściej jak jest to możliwe relacje oraz zdjęcia z naszej podróży. Gorąco zachęcamy do odwiedzin naszej strony.

Krzysiek

4 komentarze:

  1. trzymam za Was kciuki gnojki moje! tylko proszę mi się nie kłócić;) pzdr

    średni pacan

    OdpowiedzUsuń
  2. no no jaka fajna stronka

    OdpowiedzUsuń
  3. poprosze fote w kopalni siarki... znajdziecie ja tam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobię zażyczyłam kamyczek z Malezji,
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń