piątek, 18 grudnia 2009

Dziękujemy

Z wyspy Koh Tao popołudniowym promem dostaliśmy się na główny ląd. Ten trzygodzinny rejs był naszym pożegnaniem z pięknymi wyspami wschodniego wybrzeża Tajlandii. Ostatnie promienie słońca opaliły nam twarze i rozgrzały nasze ciała przed srogą zimą, która nas później zastała w Polsce. Ciężko było nam się żegnać z tymi cudownymi widokami i niezwykle przyjemnym klimatem ale niestety musieliśmy już wracać do Bangkoku skąd mieliśmy lot do domu. W stolicy Tajlandii spędziliśmy jedynie dobę tylko po to aby kupić ostatnie prezenty i pamiątki dla najbliższych. W tym celu udaliśmy się na tzw. Weekend Bazar, gdzie na powierzchni zbliżonej rozmiarami do małego lotniska można było kopić dosłownie wszystko, a co najważniejsze bez potrzeby targowania się, którego to mieliśmy już serdecznie dosyć. Wspomnieć też trzeba że grudzień jest świetna porą aby odwiedzić Tajlandię, gdyż pogoda wtedy jest naprawdę fantastyczna. Niema wysokich temperatur i przede wszystkim tak dużej wilgoci w powietrzu, która tak nam przeszkadzała podczas pobytu 2 miesiące wcześniej. Po zdecydowanie udanych zakupach wieczorem udaliśmy się na lotnisko aby porannym lotem dostać się stolicy Kataru, skąd po szybkiej przesiadce do Londynu i dalej kolejnym lotem do Polski.
Po przyjeździe do domu pogoda nas zbytnio nie rozpieściła ponad 40 stopniową niższa temeperatura, niż w Azji ale mimo tego byliśmy szczęśliwi że w końcu ze wszystkimi się zobaczymy:)
Nasza podróż dobiegła już końca i chyba jest najwspanialszą w naszym życiu. Azja południowo-wschodnia to cudowny region, piękny i niesamowicie łatwy do eksploracji. Wielu z was może pomyśleć to miejsce jest dalekie i nieosiągalne dla przeciętnego człowieka. Nasz niskobudżetowy wyjazd, prostota podróżowania i ogólnie to wszystko co przez te dwa miesiące przedstawiliśmy na tej stronie mamy nadzieje, że rozwiało wasze wątpliwości:)
Nie będę się już bardziej rozpisywać, żeby nie zanudzać i na koniec chciałbym wszystkim bardzo podziękować za śledzenie naszego bloga, za duże zainteresowanie zdjęciami a także wasze komentarze:)

Zapraszamy również na prezentacje z tego wyjazdu, która odbędzie się w Sopocie w auli eshtip w połowie stycznia a szczegółową datę i godzinę zamieścimy wkrótce

Indochiny Malezja 2009 (rest pictures)

1. Byłam wczoraj na waszej prezentacji w Pruszczu Gdańskim :-). Muszę przyznać, że pokazaliście przepiękne zdjęcia, dobrze skadrowane, przemyślane, bez bałaganu w kadrze. Pokazujecie to co chcecie. Robicie selekcje, nie pstrykacie bezmyślnie wszystko co dokoła i to jest fajne. Poza tym dużo ciekawych informacji, te o Kmerach wstrząsające. Cieszę się, że poszłam. Wrzucam adres waszego bloga w notkę o waszym pokazie na nasz lokalny portal. Jak w przyszłości wydacie już swoją książkę chętnie kupię.Pozdrawiam.